DPM ‘Dapas Proces Manager’

De DPM is uitermate geschikt voor kantoren die zelf al geinvesteerd hebben in eigen systemen en software, maar nog minimaal de beschikking hebben over een proces manager die de reeds in gebruik zijnde systemen en software aan elkaar weet te koppelen en met elkaar kan laten communiceren. De DPM voorziet in deze behoefte én is dynamisch en dus flexibel in te richten.

accountancy suitedapas proces monitor
 

Efficiënte en uniforme werkprocessen
Met de DPM realiseert u efficiënte en uniformere werkprocessen en werkt het accountantskantoor volledig geautomatiseerd. Wij maken voor u de weg vrij om de stap naar het zijn van een pro actieve adviseur voor de klant te zetten.
Lees meer »

Doordat alle software en systemen met elkaar communiceren, bespaart u veel tijd. In de praktijk betekent dit dat alle werkzaamheden omtrent de standaard dienstverlening (samenstel, salaris, fiscaal en advies) alsook alle interne bedrijfsprocessen (zoals risk, planning, facturatie, marketing- en salesactiviteiten) veel sneller doorlopen worden.

Met de DPM werken alle kantoren gestandaardiseerd. Dit betekent dat alle interne processen en de werkzaamheden uniform worden uitgevoerd en u de kwaliteit van uw dienstverlening kunt waarborgen. Kortom: het kantoor in het zuiden werkt precies hetzelfde als het kantoor in de Randstad.

Audit trail: inzicht én compliance
Met onze Proces Manager beschikt u over belangrijke data en analyses aangaande uw werkprocessen. De DPM geeft onder ander inzicht in de status van de werkprocessen, tijdsduur en welke medewerkers betrokken zijn bij de opdracht.
Lees meer »

De in de DPM opgenomen uitgebreide audit trail geeft u ook vanuit risk perspectief de gewenste informatie en vastlegging. Kortom de DPM wordt een onderdeel van de compliance op uw kantoor en helpt u bij het bewaken en optimaliseren van uw processen.

Management Dashboard

Diverse grafieken bieden het accountantskantoor waardevolle inzichten met betrekking tot de workflows – op gebruiker-, team- en kantoorniveau. Hiermee kunnen kantoren nog beter sturen op een efficiënter werkproces.

Papierloos communiceren

De DPM kan afzonderlijk worden geïmplementeerd of in combinatie met een klantportaal, om zo direct geheel papierloos te communiceren met klanten. Via het klantportaal plaatst u eenvoudig documenten zodat de klant deze 24/7 overal ter wereld kan inzien, accorderen en beheren.

In the cloud

De DPM staat in de cloud. Dit betekent dat u waar ook ter wereld, 24/7 veilig én betrouwbaar inzicht heeft in de processen binnen uw accountantskantoor.

Op basis van gebruik

De DPM wordt afgenomen op basis van het gebruik per klant van het accountantskantoor. U betaalt dus alleen voor werkelijk gebruik.

Nieuws / Actueel
 
Vrijdag 14 april Koppeling met SecureLogin

Goed begin van het Paasweekend! Vanaf heden koppelt de DPM ook met SecureLogin, waardoor men Single Sign-On inlogt op alle accountancysoftware.

Lees meer »
Vrijdag 2 december Dapas Software lanceert online community voor haar klanten

We krijgen vaak van onze klanten te horen dat ze het belangrijk vinden dat Dapas Software een achtergrond in de accountancy heeft. We spreken de taal en hebben de nodige ervaring, waardoor we samen kunnen sparren en we onze dienstverlening daadwerkelijk op het accountantskantoor kunnen laten aan sluiten. Omdat wij in de toekomst graag nog beter op jullie behoeften in willen spelen hebben wij de Dapas Community ontwikkeld.

Lees meer »